Spørsmål og svar
Hvilke betalingsmuligheter har jeg som privatperson?
Som privatperson går alle betalinger gjennom Klarna. Velger du å betale med Klarna faktura mottar du faktura fra Klarna. Fakturaen forfaller i løpet av 14 dager.
Hvilke betalingsmuligheter har jeg som bedrift eller organisasjon?
Som bedrift eller organisasjon kan du betale med bedriftsfaktura som legges ved i bestillingen.
Hvorfor får jeg ikke e-post?
Hvis du savner en e-post fra oss, kan den være stoppet av spam-filteret (dette kan dessverre skje for enkelte e-postkontoer). Finner du den ikke der, kan du alltid logge inn på Min konto og se status på din bestilling der, eller ta kontakt med oss.
Når får jeg pakken min?
Når din bestilling er ferdigbehandlet, sendes den fra lageret. Vanligvis vil du få pakken etter 5-7 virkedager.
Hva er betingelsene for bytte og retur?
Alle produkter som skal returneres, må være salgbare som om de var nye og ubrukte. Dette innebærer original og uskadet emballasje, merkelapper og klistremerker. Produktet skal ikke være synlig brukt. Alle returer må skje innen 30 dager.
Hvordan kan jeg bytte størrelse?
Hvis du ønsker å bytte størrelse, returnerer du størrelsen du har nå, og legger inn ny bestilling umiddelbart på den nye størrelsen. Dersom prisen på produktet er endret siden forrige bestilling, ta kontakt med oss direkte på kontakt@treklatrebutikken.no så justerer vi til tilsvarende pris manuelt. Hvis du har betalt med faktura, logg inn på din Klarna-konto og registrer at du har sendt en retur. Klarna vil da fryse din faktura til den retur er behandlet. Hvis du ikke gjør dette, må du betale hele din faktura innen forfallsdato og avvente en tilbakebetaling.
Når får jeg refundert pengene mine?
Tilbakebetalingen vil skje noen dager etter returforsendelsen er mottatt og har blitt registrert på vårt lager. Vanligvis vil dette skje innen 1-2 uker fra din retur er sendt. I perioder med stor pågang eller ferier kan dette ta litt lengre tid.
Har du andre spørsmål, ta kontakt.